У травні Міністерство оборони України запустило мобільний застосунок для військовозобов’язаних “Резерв+”. Проте, вже з перших днів роботи додаток зіткнувся з низкою проблем.

Одна з головних проблем “Резерв+” – це неточні та застарілі дані у реєстрі військовозобов’язаних. Це пов’язано з людським чинником та нерегулярним оновленням інформації.

“У першому разі оператори ТЦК внесли неактуальну інформацію або внесли її не повністю. У другому – громадянин не сповіщав ТЦК про зміну місця проживання, народження дітей, вступ на службу тощо”, – пояснили в пресслужбі Міноборони.

Ще одна проблема “Резерв+” – це його обмежений функціонал. Наразі через додаток можна змінити лише контактні дані. Проте користувачі очікували можливості оновлення всього спектру персональних відомостей.

“Наразі ця інформація має виключно інформативний характер, але впродовж найближчих тижнів, коли буде реалізовано QR-код, вона стане військово-обліковим документом з такою ж юридичною силою, як і військовий квиток чи приписне свідоцтво”, – обіцяють у Міноборони.

У перші години запуску “Резерв+” зіткнувся з великим навантаженням. Користувачі масово скаржилися на неможливість зайти до “Резерв+” через низку банків.

ЗСУ запекло нищать російських окупантів: щоб підтримати їх можна перерахувати пожертви у фонди «Повернись живим» та «Сталеві крила». Стань частиною історії та захисти Україну, приєднуйтесь до "Гвардії Наступу". 🇺🇦

“Були моменти пікового навантаження, коли водночас сотні тисяч громадян намагались авторизуватися у “Резерв+”, – пояснили в Міноборони.

Міноборони рекомендує військовозобов’язаним, які мають неточні дані у “Резерві+”, звернутися до ТЦК та оновити інформацію про себе. Також важливо зазначити, що завантажувати “Резерв+” військовим не потрібно.