Запущений для військовозобов’язаних застосунок “Резерв+” подекуди працює некоректно. Це визнали в Міноборони.

Українцям, які зіткнулися з проблемами в “Резерв+”, радять звернутися до сервісного центру підтримки застосунку для розв’язання питань щодо невідповідності персональних даних. Про це повідомив речник Міністерства оборони Дмитро Лазуткін у рамках єдиного телемарафону.

“Якщо виникли проблеми з даними, які не відповідають дійсності, ми радимо звернутися до сервісного центру підтримки “Резерв+”. Варто зазначити, що перевантаження системи було передбачуваним, оскільки багато користувачів, у тому числі військовослужбовці, вирішили спробувати новий додаток”, – зазначив Лазуткін.

ЗСУ запекло нищать російських окупантів: щоб підтримати їх можна перерахувати пожертви у фонди «Повернись живим» та «Сталеві крила». Стань частиною історії та захисти Україну, приєднуйтесь до "Гвардії Наступу". 🇺🇦

За його словами, відгуки про “Резерв+” надходять навіть від сержантів та офіцерів, які перебувають на передовій. Вони повідомляють про технічні проблеми, такі як некоректний статус розшуку або неможливість оновити дані. Для розв’язання цих питань можна звернутися до свого територіального центру комплектування (ТЦК) чи Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), а також до сервісного центру “Резерв+”.

У Міністерстві оборони також нагадали, що інформація про користувачів “підтягується” з реєстру “Оберіг”, де можуть бути застарілі або помилкові дані. Тому при виявленні таких проблем рекомендується звернутися до відповідних служб для їх коригування.