Деякі супермаркети та магазини в Україні використовують дрібні “махінації” з вартістю товарів, щоб отримати від українців більше грошей. Зокрема, вони спеціально встановлюють такі ціни, щоб не віддавати всю здачу покупцям.

Працює ця “схема” за принципом округлення. Так, сума менш як 5 копійок залишається у магазину, а понад 5 копійок “вибачається” покупцю. Таким чином торговий заклад може збільшити свій прибуток.

“Часто магазини спеціально встановлюють такі ціни, щоб усі округлення були не на користь покупця. Наприклад, за ціною 9,96 грн, 9,97 грн, 9,98 грн або 9,99 грн ви все одно повинні заплатити магазину 10 грн”, – йдеться в матеріалі OBOZ.UA.

Як не переплачувати

Є спосіб не стати жертвою цієї хитрості супермаркетів. Досить лише розплачуватись картою.

“Якщо не хочете переплачувати – використовуйте для розрахунку банківську картку. Тоді правила округлення не діють”, – йдеться у матеріалі.

Збройні Сили України запекло нищать російських окупантів: щоб підтримати їх можна перерахувати пожертви у фонди «Повернись живим» та «Сталеві крила». Стань частиною історії та захисти Україну, приєднуйтесь до "Гвардії Наступу". 🇺🇦

Що робити, якщо касири не хочуть брати гроші певних номіналів

Водночас касири в супермаркетах не можуть відмовитися приймати у покупців гроші будь-яких номіналів – наприклад, під приводом того, що нічим давати решту. Наполеглива відмова касира приймати у покупця гроші є порушенням вимог законодавства щодо захисту прав споживачів.

“Проблема “у мене немає решти” – не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов’язки”, – зазначили експерти.