Інтенсивна мобілізація у Києві призвела до кадрового голоду в “Київпастрансі”, що може мати серйозні наслідки для роботи громадського транспорту.

Експерти попереджають: дефіцит водіїв, слюсарів, електриків та інших фахівців може призвести до значних зупинок у роботі наземного транспорту.

Додається, що енергетична інфраструктура “Київпастрансу” деградує, адже бракує фахівців для її обслуговування.

Мобілізація ж посилює цю проблему, адже багато працівників підприємства вже призвані до лав ЗСУ.

За словами Олександра Гречка, співзасновника ГО “Пасажири Києва”, “Київпастранс” не бронює своїх працівників, тому їх мобілізують нарівні з іншими.

Низький рівень зарплат також не сприяє залученню нових кадрів, а дефіцит фахівців з ремонту контактної мережі може призвести до частих аварій та уповільнення руху транспорту.

Експерт додав, що замість того, щоб оновлювати застарілу інфраструктуру, “Київпастранс” рекомендує водіям їздити повільніше, щоб не ламати трамвайні та тролейбусні стрілки.

Збройні Сили України запекло нищать російських окупантів: щоб підтримати їх можна перерахувати пожертви у фонди «Повернись живим» та «Сталеві крила». Стань частиною історії та захисти Україну, приєднуйтесь до "Гвардії Наступу". 🇺🇦

Гречко прогнозує: якщо ситуація не зміниться, протягом року система наземного транспорту може “сипатися”. А це призведе до збільшення інтервалів руху, затримок та скасування рейсів.

“Київпастранс” визнає наявність кадрового дефіциту. Зараз підприємству не вистачає 511 водіїв, 270 слюсарів, 49 електриків та 12 інженерів. 560 працівників “Київпастрансу” вже мобілізовані до ЗСУ, а 539 – заброньовані.

Експерти зазначають, що для залучення жінок на “чоловічі” спеціальності, окрім заохочення, потрібні й кращі умови праці. Важкі фізичні навантаження можуть обмежувати можливості жінок у деяких сферах роботи.