12 грудня український мобільний оператор “Київстар” зазнав кібератаки. Через це абоненти не можуть здійснювати дзвінки, надсилати повідомлення та користуватися інтернетом.

Генеральний директор “Київстару” Олександр Комаров повідомив, що атака була “надпотужною” і що компанія працює над її усуненням. Він також заявив, що “Київстар” обов’язково надасть компенсацію абонентам, які постраждали від атаки.

“Наразі ми не можемо сказати, коли буде відновлено роботу “Київстару”, – прокоментував Комаров.

ЗСУ запекло нищать російських окупантів: щоб підтримати їх можна перерахувати пожертви у фонди «Повернись живим» та «Сталеві крила». Стань частиною історії та захисти Україну, приєднуйтесь до "Гвардії Наступу". 🇺🇦

За його словами, для з’ясування обставин і наслідків протиправних дій втручання в діяльність мережі “Київстар” компанія залучила представників правоохоронних органів і спеціальних державних служб.

“ІТ-інфраструктура “Київстару” частково зруйнована, це перша така сильна хакерська атака за всю історію мобільного зв’язку України” – розповів він.