AB InBev Efes Україна запускає сидр «Де Сад»: українські яблука та європейські технології

На полицях українських магазинів сидр «Де Сад» буде представлений трьома смаками
Цей матеріал також доступний російською

Подпишись на наш Viber -канал и получай только самые важные новости без рекламы!

перегляд

До початку теплого сезону AB InBev Efes приготувала новинку для українських споживачів. Компанія запускає бренд «Де Сад» – перший сидр у портфоліо, який відкриє нову категорію напоїв для AB InBev Efes Україна.

«Сидр – приємний освіжальний напій, який завойовує популярність по всьому світу. Глобальні обсяги виробництва сидру становлять від 40 млн літрів на рік. У деяких європейських країнах, наприклад, в Іспанії, сидр посідає перше місце за обсягами споживання слабоалкогольних напоїв. В Україні ринок сидру також швидко зростає. Ми приготували для українських споживачів якісний локальний сидр «Де Сад». Секрет його унікального смаку – поєднання найкращих українських сортів яблук, вирощених у садах Західної України, і новітніх європейських технологій виробництва. Сподіваємося, що українці гідно оцінять новинку і легкий смак нового сидру», – коментує Анна Руденко, маркетинг-директор компанії AB InBev Efes Україна.

Сидр «Де Сад» родом із Західної України – справжнього кліматичного раю для садів і виноградників. Тут вирощують сидрові сорти яблук, які використовуються для приготування м’якого слабоалкогольного напою.

«Де Сад» виробляється з концентрованого соку шляхом природного бродіння. Напій має яскравий аромат яблук і збалансований смак з помірною солодкістю, який освіжає і тонізує. Колір сидру змінюється від світло-солом’яного до бурштинового завдяки використанню натуральних фруктів.

У «Де Сад» потрапляють тільки найкращі яблука з українських садів. У склад яблучного сидру входять такі легендарні сорти, як білий налив, паперівка, кальвіль сніжний.

На полицях українських магазинів сидр «Де Сад» буде представлений трьома смаками:

  • класичний яблучний: 4,9% алкоголю в форматі пляшки 0,45 л, металевої банки 0,5 л та ПЕТ об’ємом 0,9 л;
  • яблучний сухий (аналог Brut) з меншою кількістю цукру: 6,7% алкоголю в форматі пляшки 0,45 л і металевої банки об’ємом 0,5 л;
  • грушевий: 4,9% алкоголю в форматі пляшки 0,45 л.

Новинка виробляється на харківському заводі «Рогань» і з березня вже буде доступна в продажу по всій території України.

Креативним партнером AB InBev Efes Україна в запуску нового бренда стало агентство BBDO Ukraine. Його команда розробила для «Де Сад» бренд-концепцію, неймінг, візуальний стиль і дизайн етикеток.

Про AB InBev Efes Україна:

AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes.

AB InBev Efes Україна має три пивоварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller; локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill; квасу «Село і люди».

Також читайте

«Разом на відстані»: AB InBev представляє новий маніфест у рамках боротьби із COVID-1928 березня 2020, 17:50

AB InBev Efes Україна підбила підсумки 2019 року 1 березня 2020, 17:45

AB InBev оновила цілі програми сталого розвитку 100+ Accelerator 202010 лютого 2020, 21:45

Источник: Mind

Только что написал(а)
смотреть
пишет
Обсудить
Поделиться
author
пишет сообщение